Компонент IV

Комунікації з громадськістю та підвищення рівня обізнаності

Що ми робимо в цьому напрямку?

  • Суспільства в процесі змін відчувають природне побоювання щодо того, як воно буде. Ми - не виняток, тим паче що цього разу мова йде про комплексне реформування країни в рамках Угоди про асоціацію.  Підвищення обізнанності щодо того, що дають реформи в рамках виконання Угоди про асоціацію, на нашу думку, дозволить нівелювати  існуючі побоювання та сприятиме розумінню того, яких змін варто очікувати від тієї чи іншої реформи, як ці зміни вплинуть на кожного з нас, які кроки робитиме держава аби справитись із викликами на шляху до реформування.
  • Чітке розуміння того, чого очікувати від тієї чи іншої реформи формується за умови, що різні інформаційні джерела доповнюють одне одного. І добре, коли державні службовці, в компетенції яких - інформування населення, виходять до нас з Вами із взаємно доповнюючими повідомленнями, кожен додаючи певні деталі, що формують цілісне розуміння реформи. Проте, як свідчить практика, це не завжди так.
  • Для вирішення проблеми, Проектом, спільно з Урядовим офісом з питань європейської інтеграції, Офісом Віце-прем'єр-міністра з питань європейської та євро-атлантичної інтеграції та галузевими міністерствами, розробляється спільний комунікаційний план інформування громадськості стосовно суті конкретних реформ в рамках виконання Угоди про асоціацію. Очікуємо, що це в свою чергу, сприятиме процесу координації дій та повідомлень урядових інституцій.
  • Реалізація спільного комунікаційного плану вимагатиме від комунікаційних відділів ключових міністерств та відомств, додаткових знань та навичок, аби доступно пояснювати переваги та виклики реформування країни в рамках виконання Угоди про асоціацію. А для цього самим комунікаторам важливо ці речі достеменно знати та розуміти, тож будемо навчатись!
  • Важливим є питання залучення громадськості до процесів реформування, тож актуальним є й пошук нових форм співпраці з громадянським суспільством, а створення веб-порталу для комплексного охоплення питань євроінтеграції може стати сучасним вирішенням питання пошуку необхідної інформації в один клік.

Комунікаційний інструментарій для державних службовців - завантажити pdf-версію

Додатки до Комунікаційного інструментарію для державних службовців із фокусом на європейську інтеграцію: 

  • Ключові повідомлення
  • Обґрунтування інформаційної кампанії на прикладі кампанії «Європейська інтеграція: сила можливостей»
  • Проект інформаційної кампанії Інфографіка Шаблони прес-релізу та прес-анонсу
  • Матриця підготовки промови/тез для публічного виступу
  • Приклад брендбуку
  • Бриф на розробку веб-сайту для державної установи (приклад)
  • Як дізнатися ставку мита ЄС для свого товару
  • Як визначити митний код свого товару
  • Як дізнатися, чи діють для Вашого товару тарифні квоти
  • Правила розподілу безмитних тарифних квот
  • Інформація щодо невикористаного залишку в рамках тарифної квоти
  • Обсяги тарифних квот у 2017-2021 роках
  • Підтвердження походження товарів: шлях для отримання преференцій на ринку ЄС
  • Сертифікат з перевезення товарів EUR.1

Завантажити pdf-версію всіх додатків